sv Nootdorp treft Scheveningen en DHC op DUNO IM Cees IJspelder toernooi 2021

5 augustus 2021 18:15

Ook dit jaar zal sv Nootdorp weer acte de présence geven bij het DUNO IM Cees IJspelder toernooi. Er zullen 2 wedstrijden worden gespeeld tegen mooie tegenstanders.

Op dinsdag 10 augustus is de tegenstander Scheveningen (uitkomend in de tweede divisie en vorig jaar winnaar van het toernooi) en wordt gestart om 20.00 uur.

De tweede wedstrijd is op zaterdag 14 augustus en wordt gespeeld tegen DHC (uitkomend in de eerste klasse), aanvang 12.00 uur.

Poster_IMCEESIJSPELDER_2021.jpeg
Voor alle wedstrijden zijn i.v.m. Corona voor de bezoekers een aantal regels van kracht.
Zie de website van DUNO voor alle informatie hierom trent, https://www.hsvduno.nl/599/17192/update-qr-code-bezoekers-testadvies-deelnemers-vrijwilligers/

Lees meer over:
Senioren Selectie