Nog meer Sponsornieuws

27 februari 2021 15:00

Vandaag had ik weer een afspraak met een vrij nieuwe bord sponsor binnen de club SV Nootdorp.

Het bord hangt er inmiddels al een paar maanden, maar helaas was het er nog niet van gekomen om elkaar even te zien en te spreken en deze foto te maken.

Vandaag scheen het zonnetje en kwam Wendy van der Kooij van; “KOOIJ MAKELAARDIJ” gelegen aan de Glideweg 12 te Nootdorp (www.kooijmakelaardij.nl) even langs.

De Van Der Kooij’s zijn zeker geen onbekende binnen de club Sv Nootdorp.
Zo hebben vader Piet en moeder Iris zich jaren lang als vrijwilliger op verschillende vlakken ingezet, terwijl hun kinderen Dennis, Maikel, Manon & Mariska en ja zelfs ook heel even (onder trainerRob Oostwouder) Wendy gevoetbald.

In 2019 heeft Wendy de keuze gemaakt om voor zichzelf te gaan beginnen in de makelaardij.

Sindsdien helpt ze mensen met veel enthousiasme en plezier op weg in het proces van aan-of verkoop van hun huizen.

Zo kwam het dat ze een aantal maanden geleden zelf aangaf, graag iets voor de club, waar de familie zo’n mooi verleden heeft iets terug te willen doen als sponsor.!
Wij van de sponsorcommissie van Sv Nootdorp danken Wendy Van Der Kooij voor het vertrouwen en de steun de aankomende jaren.

foto_kooij.jpg