Bedankt!

26 januari 2021 10:45

Afgelopen zaterdag was ik op pad met Mike Snaaijer om vanuit de sponsorcommissie een attentie te overhandigen aan onze VVSV leden. Een kleine blijk van waardering naar de sponsoren die ons ook in deze moeilijke tijden steunen. Het was fijn om deze mensen even te kunnen zien en te kunnen spreken.

Uiteraard hebben wij buiten de VVSV leden ook andere sponsoren die de club een warm hart toe dragen. Ik wil dan ook van deze mogelijkheid gebruik maken om alle sponsoren binnen onze club tebedanken voor hun steun. Zonder jullie zou dit seizoen echt een stuk moeilijker geweest zijn.

Naast de sponsoren wil ik ook mijn dankwoord uitspreken aan de trainers en vrijwilligers binnen de Senioren en Jeugd voor het feit dat zij hebben ingestemd om de vergoedingen die zij ontvangen in deze tijden te beperken. Dit geeft maar weer aan dat SV een hechte en warme vereniging is waar het clubbelang bij eenieder enorm hoog staat aangeschreven.

Mijn laatste dankwoord gaat uit naar alle leden. Het feit dat men inziet dat de club ondanks deze lastige tijden er alles aan doet om constructief bezig te zijn en vol goede moed nu al kijkt naar de toekomst, doet mij echt goed. Uiteraard snappen wij dat het voor veel leden nu lastig is. Er kan niet worden getraind door de senioren en ook voor de jeugd is het dus helaas zich aanpassen. De kantine is al maanden dicht…… Neemt niet weg dat ondanks deze feiten, al onze leden ons blijven steunen door berichten aan het bestuur, acties ten aanzien van de voorraden, “rondje van de zaak” maar ook
simpelweg door SV Nootdorp lid te zijn en te blijven. Ik kan wel zeggen dat ik mega trots ben op ons ledenbestand. En dat mogen alle leden ook op zich zelf zijn !!

Zoals het er nu uitziet zal er naar alle waarschijnlijkheid dit seizoen niet meer in competitieverband gespeeld kunnen worden. Deze opmerking krijg ik veel te horen momenteel. Ik wil het nog even afwachten, maar eerlijk is eerlijk, de vooruitzichten zijn vooralsnog niet erg gunstig.

Ook was ik afgelopen zaterdag even op de club. Toch even kijken naar de jeugd die onderling zijn wedstrijden, ondanks de corona crisis, gelukkig toch kan spelen. Het doet mij goed om de spelvreugde te zien bij de jeugd, maar ook om de beleving van de trainers en andere begeleiding te kunnen aanschouwen.

Het enige wat ik jullie wil vragen is…ga zeer serieus met de maatregelen om die zijn genomen door de overheid, de gemeente en door SV Nootdorp zelf met betrekking tot COVID. We moeten blij zijn dat we op dit moment nog aangepast kunnen sporten. Laten we er met z’n allen voor zorgen dat dit de komende tijd ook zo blijft !!!

Hopelijk tot snel !

Sander Jansen