Staf sv Nootdorp senioren blijft volledig in tact

15 januari 2021 22:15

De Voetbal Technische Commissie (VTC) van sv Nootdorp is blij om te vermelden dat de volledige senioren staf van de club in tact blijft. Het komende seizoen zal weer onder leiding staan van hoofdtrainer Marco Jalink, met zijn assistenten Dick Sloos en Rob Lindeman. Verzorger Erwin Lemmers, keeperstrainer Leo de Boer en leiders Ad van der Eijk en Marco Toonen hebben tevens hun ja-woord gegeven. Daarnaast is de technische commissie ook blij om te vermelden dat de staf van het tweede elftal volledig in tact blijft.

Tevens is sv Nootdorp is op dit moment volop aan de gang met gesprekken met de spelers voor het komend seizoen. De volgende spelers hebben al toegezegd ook volgend seizoen het shirt van sv Nootdorp te dragen:
Azar Ghennem, Dirk Kusters, Dylan Bernadina, Peter LoMonaco, Rodney Ebing, Jardel Drenthe, Gabriel Garcia Mendes, Michael Navajas Sanchez, Dylan Ligeon, Pim Hulst, Jop Verhagen, Nicky Kos, Randy Stanneveld , Le-Shawn Lisse, Joey van Maaren, Mitchell Abdoel, Gillian Pieper, Richard Lupungu, en Jordi Grundeken.

In lijn met de visie van het technisch hart zal er komend seizoen tevens worden gekeken naar de begeleiding van de eigen jeugd zodat indien mogelijk deze kunnen aansluiten bij de selectie. Gezien het feit dat de huidige jeugd de afgelopen jaren enorme stappen voorwaarts hebben gemaakt is dit een logisch vervolg en iets waar wij als club trots op mogen zijn. De komende jaren zal dit dan ook één van de speerpunten zijn van de VTC.

Namens de VTC,
Sander Jansen