Sv Nootdorp D3 -Blauw-zwart D3 2-1

Blauw-Zwart D3

D-pupillen zaterdag, D3, 4e klasse 10

18 april 2015 11:00

Zaterdagmorgen het weer is mooi maar het windje uit noordelijke richting is fris. D3 van Sv ontvangt vandaag om 11 uur aan tegen Blauw zwart wat onderaan de ranglijst bivakkeert.

Vandaag ontbrak alleen aanvaller Nick. Blauw-zwart trapt af en speelt de bal rond, Sv is zoekende en heeft de zware pot van woensdag nog in de benen.

Als Sv Nootdorp gas geeft is het de betere partij maar de kracht is er niet of Blauw-zwart weet het goed te verstoren. Sv Nootdorp moet het doen met halve kansen omdat de kracht  ontbreekt. Na 10 min. spelen krijgt  Blauw –zwart een dot van een kans en mag Sv spreken van mazzel. Het spel golft op en neer. Als Sv combineert dan spelen ze blauw zwart zoek maar dat combineren was schaars vandaag en dat gaf Blauw –zwart de gelegenheid om bij te blijven. Toch is het uit een corner van Sv die niet goed door blauw-zwart word weggewerkt linksback Dylan die de bal opvangt en zijn ploeg op voorsprong zet. 1-0

Sv Blijft te voorzichtig en daardoor rommelig op een gegeven moment speelt Timo zich vrij en pleegt een doel gericht schot van grote afstand. Deze verliest wat snelheid en een speler van Sv die tijdens het schot randje buitenspel stond gaf hem het laatste zetje en dan is het jammer dat je niet met 2-0  maar met 1-0 gaat rusten.

RUST.

De tweede helft is en blijft het zelfde als de eerste helft. Sv is te afwachtend daardoor slordig en dat geeft Blauw-zwart ook mogelijkheden.

Sem weet nog wel de 2-0 te maken en er komt nog een tweetal  kopballen en een schot op de lat van respectievelijk Duncan, Sem en Tyler maar de voorsprong word niet groter.

Er word 1 op 1 gespeeld achter in en dat neemt  toch risico’s met zich mee en met een slap momentje waar nigel ook ver voor zijn doel voetbalde is de tegenstander sneller dan de verdediging en Nigel

de 2-1 is een feit. De wedstrijd is en blijft rommelig  maar de drie punten worden binnen gehaald  tevens was dit de laatste thuiswedstrijd op zaterdag en heeft het team nog 1 wedstrijd te spelen op woensdagavond 29 april als er dan gewonnen word is het tot ver in mei een verrassing of het team 3, 4 of 5 en misschien wel 6 word op de ranglijst omdat de rest nog een aantal wedstrijden te spelen heeft.

Succes.