SV Nootdorp tegen de ‘Oude garde’

2631PT
NOOTDORP
tel. 015-3109726

Afgelopen zaterdag werd de nieuwjaarswedstrijd gespeeld tussen de huidige spelers van het eerste en de oude garde van de club. Een leuk evenement tijdens de introductie op het nieuwe jaar bij de vereniging. Het publiek kon zo de oude garde nog één keer zien schitteren namens de club (helaas niet in het geel/zwart maar turquoise/wit).

SVN_2895.jpg SVN_2902.jpg

Logischerwijs is de huidige selectie van Nootdorp nét iets fitter dan de oude garde en dit werd al vrij snel duidelijk in de score. Na vijf minuten wist rechtsback Jardel Drenthe namelijk de score te openen, gevolgd door doelpunten van Pim Hulst, Jop Verhagen en een kopbal van Joey van Maaren. Zo stond er in de rust, na 35 minuten, een stand van 4-0 op het bord.

SVN_3102.jpg SVN_3139.jpg SVN_3244.jpg

Na de rust ging het huidige eerste door met scoren. Zo werd er in de tweede helft nog gescoord door Jop Verhagen, Randy Stanneveld, Joshua Steenvoorden, Rodney Ebing, Jeremy Burke en Mo Ouarraki, waarna er 12 goals op het scorebord stonden namens het huidige eerste. Maar ook de oude garde wist nog wat terug te doen en het publiek te vermaken. De oude garde kreeg namelijk een penalty dankzij een handsbal in de 16. Voorzitter Sander Jansen nam zijn verantwoordelijkheid door deze strafschop op te eisen. Dit had hij beter aan iemand anders over kunnen laten aangezien de penalty gestopt werd door Casper Catsburg. Dit vond het publiek overigens wel vermakelijk. Een tweede strafschop, niet veel later, liet hij over aan Jeroen Struijs. Hij wist de stand wel op 12-1 te brengen. Waarna Sander Jansen zijn fout goed maakte en toch nog wist te scoren.

SVN_3541.jpg SVN_3546.jpg SVN_3565.jpg

Zodoende werd de nieuwjaarswedstrijd afgesloten met een stand van 12-2. Waarna het nog lang gezellig was bij de receptie in de kantine!