JO16-1 Naar de kwartfinale

2631PT
NOOTDORP
tel. 015-3109726

Afgelopen zaterdag mocht de 16-1 op een spierwit veld aantreden tegen hun leeftijdsgenoten van HBS. Inzet was een plek bij de laatste 8 van de bekercompetitie.

Nadat de club het veld had goedgekeurd en ook de scheidsrechter dit deed konden we beginnen. HBS speelde in een 442 systeem, waar wij gelukkig in deze competitieronde al wat ervaring in hebben opgedaan. De jongens pakte het systeem van HBS perfect op en de hele eerste helft waren wij de bovenliggende partij. Dit resulteerde in 5 opgelegde kansen die we alleen vergaten te verzilveren.
Na de pauze wisten de jongens nog een versnelling door te schakelen en kon Hugo na een pass van Raff de bal met een miraculeus lobje over de keeper heen krijgen en de meer dan verdiende 1-0 op het scorebord zetten. Er werden in de tweede helft wederom veel kansen gemist, maar na sterk doorzetten op de achterlijn door Winston kon Emile de 2-0 binnenschieten wat tevens de eindstand was.

Uitstekend pot van onze jongens waarbij we bijna geen kansen hebben weggegeven en heel veel zelf hebben gecreëerd. Deze vorm nemen we mee naar de volgende competitieronde waar we het op gaan nemen tegen tegenstanders uit de 5e divisie!

Namens de staf van 16-1 fijne feestdagen en tot volgend jaar!!

klik hier voor foto's van de wedstrijd