2-2 gelijkspel uit bij Wippolder

2628GZ
DELFT
tel. 015-2567021

Hoewel veel wedstrijden afgelopen zaterdag werden afgelast dankzij het weer ging onze wedstrijd tegen Wippolder uiteraard door. Gezien de plaats op de ranglijst en de uitslagen van concurrenten moesten wij natuurlijk voor de drie punten gaan.

Direct na de aftrap was het duidelijk dat beide teams aanvallend voetbal wilde spelen en dit zorgde voor een spannende en open wedstrijd. Wippolder kreeg de eerste kansen maar al snel kon ook Jop Verhagen gevaarlijk voor de keeper van de tegenstander komen die helaas een goede redding verrichtte. Halverwege de eerste helft was het raak voor Wippolder, na een onderschepte bal en goede actie. Gelukkig wist Vincent Romeijn in de 31ste minuut de gelijkmaker te scoren. De middenvelder wist met een goede kopbal zijn tweede doelpunt te maken als gelegenheidsspits. Enkele minuten voor rust wist Wippolder wel weer op voorsprong te komen na een goede vrije trap. En ook nu wisten wij snel te antwoorden. Talentvolle Jens Raven kon een minuut later direct de 2-2 maken.

20230401-Sportsnap-SV-Wippolder-SV-Nootdorp-1.jpg 20230401-Sportsnap-SV-Wippolder-SV-Nootdorp-2.jpg

In de tweede helft bleef de wedstrijd spannend. Beide teams wilden winnen, maar grote kansen waren er niet meer. Een paar minuten voor tijd kregen wij nog wel een goede kans maar ook nu wist de Wippolder keeper de bal uit de bovenhoek te halen om ons zo de overwinning af te nemen.

20230401-Sportsnap-SV-Wippolder-SV-Nootdorp-3.jpg 20230401-Sportsnap-SV-Wippolder-SV-Nootdorp-4.jpg

Zo eindigde de wedstrijd uiteindelijk toch teleurstellend in 2-2.

Foto’s: Perry Biemans (SportSnap.nl)