Gehavend elftal tegen Forum Sport

2631PT
NOOTDORP
tel. 015-3109726

De wedstrijd tegen DSO heeft ook afgelopen zaterdag zijn effect gehad op de wedstrijd. Waar de wedstrijden tussen ons en Forum Sport altijd een garantie zijn voor spanning, was dat afgelopen zaterdag totaal niet aan de orde. Zo misten wij onder andere Jop Verhagen, Rodney Ebing en Jeremy Burke, dat samen met enkele blessures betekende op voorhand al dat dit een moeilijke wedstrijd zou gaan worden.

Met veel wisselingen in het elftal en meerdere jeugdspelers op de bank begonnen wij aan de wedstrijd tegen Forum Sport. In het begin ging dit nog goed af, zo werden er weinig grote kansen weg gegeven. In de 26eminuut was het dan toch raak voor Forum. Een rebound werd binnengetikt na een hard schot die door keeper Michael de Leeuw weer terug het veld in kwam. Pim Hulst speelde een goede wedstrijd voorin maar kon helaas niet bediend worden. En na nog twee doelpunten voor de rust gingen wij helaas rusten met een 0-3 achterstand.

Na de rust veranderde het spelbeeld niet, zo werden er nog twee doelpunten gemaakt door Forum Sports, waardoor zij met 0-5 voorstonden. In de laatste fase van de wedstrijd werden wij wel nog twee keer gevaarlijk, maar ook de paal en de keeper van Forum Sport gunde ons geen doelpunt.

Een lichtpuntje aan deze wedstrijd zijn dan toch de kansen die de jeugd in deze wedstrijd gekregen hebben. Zij hebben zich weer kunnen meten met het seniorenvoetbal en laten daarmee zien dat er ook binnen Nootdorp steeds meer doorstroming is.

Komende zaterdag spelen wij weer tegen Forum Sport, ditmaal bij Sportpark ’t Loo in Voorburg. Deze wedstrijd vindt plaats in de 3e ronde van de KNVB Beker voor amateurs. Dan gaan wij voor de revanche!