Belangrijke overwinning voor het eerste tegen HVV!

Nootdorp 1

HVV 1

1e klasse B

25 maart 2023 15:00

A.M. Ebink

Sportpark 's-Gravenhout
De Poort 8
2631PT
NOOTDORP
tel. 015-3109726

Na een teleurstellend 1-1 gelijkspel tegen DHC vorige week zaterdag moest het eerste de drie punten zien te pakken tegen directe concurrent HVV. Met een overwinning zou het eerste over HVV heen gaan op de ranglijst en drie punten voor komen.

PGE_0722.jpg PGE_0738.jpg

PGE_0784.jpg PGE_0825.jpg

Aan deze wedstrijd was duidelijk te zien dat er veel spanning op stond. Voor de rust werd er door beide teams niet gescoord en daar moest verandering in komen om voor een openere wedstrijd te zorgen.
PGE_0867.jpg PGE_0874.jpg

PGE_0896.jpg PGE_0903.jpg
Na rust wist Vincent Romeijn snel de score te openen, de middenvelder mocht zich deze wedstrijd laten zien in de spits en bekroonde dit gelijk met een doelpunt. Hij wist de bal goed langs de HVV keeper te schuiven. Daarna waren er enkele kansen om de wedstrijd direct in het slot te gooien. Deze werden helaas gemist. Na de 70ste minuut ging ook HVV de druk opvoeren om nog een gelijkmaker te kunnen scoren. Hierdoor kwamen er meer ruimtes. Vlak voor het laatste fluitsignaal wist jeugdspeler Koen van der Gaag, die zich afgelopen week goed laat zien, de 2-0 binnen te schieten.

PGE_0943.jpg PGE_1110.jpg

Komend weekend staat Wippolder op het programma. De spannende thuiswedstrijd werd door een ongekende slotfase met 3-2 gewonnen. Laten we ook nu hopen op de winst!

klik hier voor meer foto's van de wedstrijd.