Ruime overwinning 16-1

2635DJ
DEN HOORN ZH
tel. 015-2614973

Op een werkelijk prachtige zomerse dag in november mochten de jongens aantreden tegen de 16-1 van Den Hoorn. Ondanks dat Den Hoorn de laatste plek bezet op de ranglijst mocht er geen enkele vorm van onderschatting zijn en werd er gewoon scherpte verwacht vanaf de aftrap.

Wij waren de eerste helft duidelijke de betere en dit werd ook omgezet in doelpunten. Hugo en Bhodi wisselde elkaar lekker af en zo stond er na 40 minuten 0-4 op het scorebord. Het is niet onlogisch dat de boog niet de hele wedstrijd gespannen kan staan en zo kregen we vrij snel na rust de 1-4 tegen. Een wedstrijd is het eigenlijk niet meer geworden en door goals van weer Bhodi, die een hattrick maakte en Raff werd de eindstand op 1-6 gezet. Ook tegen mindere tegenstanders moet je er staan en dat hebben we gedaan.

Met nog 3 wedstrijden te spelen en 4 punten voorsprong op VOC is de wedstrijd van zaterdag tegen Forum Sport een hele belangrijke!