Eerste puntenverlies voor 16-1 uit bij Forum Sport

2273BP
VOORBURG
tel. 070-3864302

Op een heerlijk zonnige zaterdagmiddag mochten onze jongens aantreden tegen hun leeftijdsgenoten van forum sport. Ondertussen weet iedere speler wat er van hem verwacht wordt en het tactische strijdplan is bekend. In tegenstelling tot alle andere wedstrijden lukte het deze zaterdag niet om scherp uit de startblokken te komen en werd het een eerste helft die vol zat met slordigheden, onnodig balverlies en veel verloren duels. In de eerste helft was er maar één echt uitgespeelde kans die helaas goed door de keeper gepakt werd en verder bleef het bij mogelijkheden. Forum sport had de betere kansen en met een ruststand van 0-0 mochten we best tevreden zijn. Tijdens de rust is duidelijk verteld dat we met een andere instelling de tweede helft moesten starten, maar ondanks alle goede bedoelingen zat het er deze zaterdag niet in. De tweede helft was vergelijkbaar met de eerste helft, waarbij alleen forum sport in de tweede helft ook niet tot noemenswaardige kansen is gekomen. We zijn uiteindelijk de wedstrijd geëindigd zoals we begonnen zijn, 0-0. Voor de jongens zal het duidelijk moeten worden dat je zonder de juiste instelling en met een lage intensiteit dit soort wedstrijden niet zal winnen. Werk aan de winkel dus voor de volgende trainingen en op naar de volgende wedstrijd tegen den hoorn.