Makkelijke middag voor Nootdorp bij Neptunus-Schiebroek

3053PM
ROTTERDAM
tel. 010-4224588

Zaterdag begon voor het eerste elftal het nieuwe seizoen met een officiële bekerwedstrijd tegen Neptunus-Schiebroek. Nootdorp begon de wedstrijd goed met een 0-4 voorsprong binnen 20 minuten, zo was het direct duidelijk dat het een makkelijke middag werd. Toch werden er twee tegendoelpunten geïncasseerd en was de ruststand 2-5.

Na de pauze liep Nootdorp uit naar de uiteindelijke eindstand van 2-9. Zo werd er weer direct op flink hoog tempo gespeeld door Nootdorp, maar helaas wisten zij de dubbele cijfers niet te behalen. Tijdens deze eerste wedstrijd weet Jop Verhagen zich direct boven aan de topscorerslijst te plaatsen, met 4 doelpunten. Hij wordt gevolgd door Shwendel Cijntje met 3 doelpunten en Randy Stanneveld en Jeremy Burke met allebei 1 doelpunt.

Komende zaterdag staat een wedstrijd tegen Berkel op het programma, zij verloren hun eerste bekerwedstrijd met 1-4 van BVCB.