SV Nootdorp JO17-1 kampioen in divisie 7

2263SX
LEIDSCHENDAM
tel. 070-3277215

Afgelopen zaterdag 4 juni is SV Nootdorp JO17-1 kampioen geworden in divisie 7c.
Gefeliciteerd jongens met deze super prestatie.
De JO17-1 seizoen 2022-2023 zal daardoor uitkomen in divisie 6.

In de laatste inhaal competitie wedstrijd uit tegen RKAVV moest met 2 doelpunten verschil gewonnen worden om VV Wilhelmus JO17-1 van de titel af te houden.
Voor de wedstrijd was er een mooie sfeeractie van de harde kern van SV Nootdorp JO17-1 waardoor de jongens zeker wisten dat het om de kampioenschapswedstrijd ging.

SVNootdorpJO17-1_-_Foto_1.jpg

Het publiek was in grote getalen op deze wedstrijd afgekomen.
Mede hierdoor en ook omdat een kampioenschapswedstrijd altijd extra spanning met zich meebrengt was de 1e helft van onze kant niet wat wij gewend zijn van dit team.
Veel ballen sprongen van de jongens hun voeten af, veel foute passes, te snel gehaast de diepte zoeken en kansen die er niet in gingen.
Van de 4 opgelegde kansen belandde er 2 op de lat, 1 werd van de lijn gehaald en de ander te gehaast ingeschoten.

SVNootdorpJO17-1_-_Foto_2.jpg

En als je zelf niet scoort dan valt deze meestal aan de andere kant wel.
En dus gingen we met een 1-0 achterstand de rust in en dus moesten wij in de 2e helft 3 x scoren om de titel binnen te halen.

In de 2e helft startte de jongens veel scherper en vielen de goals al snel achter elkaar. De een nog mooier dan de andere.

SVNootdorpJO17-1_-_Foto_3.jpg

SVNootdorpJO17-1_-_Foto_4.jpg

Bij RKAVV vloeide de energie steeds meer weg, wat ook zichtbaar werd in de uitslag van 1-9. Ruim voldoende om de titel binnen te halen.

Na het laatste fluitsignaal was er ontlading en opluchting bij de jongens en werd de titel ruimschoots gevierd. Uiteraard mocht de champagne en kampioensschaal niet ontbreken!

SVNootdorpJO17-1_-_Foto_5.jpg

SVNootdorpJO17-1_-_Foto_6.jpg

Gerard Stege bedankt voor de mooie foto's!
Alle foto's zijn te zien in het fotoalbum van SV Nootdorp (klik hier voor de link).