JO11-2 net te laat opgang

2661GV
BERGSCHENHOEK

Opstelling Nootdorp JO11-2

Prima tegenstander BVCB JO11-2 die in de eerste helft wat scherper was en daardoor een aantal keren te makkelijk scoorde.
naar maten de wedstrijd vorderde kwam Nootdorp beter in de wedstrijd en wisten we via Nasser 2x tot scoren te komen. Tweede helft was super van de boys. we hadden in de eerste helft echter net teveel goals tegen gehad om echt terug in de wedstrijd te komen. Jammer maar komende week lekker trainen en dan volgende week zonder trainer de eerste 3 punten pakken tegen VOC.

de foto's zijn gemaakt door de geblesseerde Kai (nek). naar verwachting kan hij komende week weer aansluiten bij de groep