Doelpuntenregen op het hoofdveld

2631PT
NOOTDORP

6-11-2021, SV Nootdorp JO13-1 tegen hekkensluiter XerxesDZB JO13-1

Waar de regen vorige week met bakken uit de lucht kwam vallen, vielen deze wedstrijd vooral doelpunten. Elke ouder (en ander publiek) die 10 minuten te laat kwam, had al drie doelpunten gemist. Wolf ging goed van start en verraste iedereen op en rond het hoofdveld met deze snelle drie eerste doelpunten.

Het was een wedstrijd waar de schijnbewegingen effectief waren, de passes goed aankwamen en er zat schot in een schot. Er werd mooi samengespeeld en zo maakten Luuk de 4-0, Sven de 5-0 en Tieme de 7-0.

Ook na de rust wisten de boys het doel weer te vinden. Tiemescoorde de 7-0 en Nick de 8-0. Een wedstrijd die niet alleengoed was voor het zelfvertrouwen maar ook voor de ranglijst: de jongens staan nu op nummer twee in de tweede divisie. Een prestatie waar we met z’n allen heel trots op mogen zijn.