Mooie overwinning JO10-1

Wilhelmus JO10-1

Hoofdklasse 02

26 september 2020 8:30

Na de verdiende en mooie eerste overwinning van vorige week tegen en bij Forum Sport moesten de jongens vandaag spelen tegen Wilhelmus. Hier hebben ze in het verleden weleens een oefenwedstrijd tegen gespeeld maar nog nooit voor de competitie.

De eerste 12,5 minuut was Nootdorp de mindere van de 2 ploegen, SV kwam door de verre uittrappen van de keeper met 1-0 achter, verdedigend stond het team nog niet helemaal goed, maar gelukkig maakte Thomas al snel de gelijkmaker 1-1.  Wilhelmus liep nog wel uit tot een 3-1 voorsprong…..dit was van korte duur, de geoliede machine begon te draaien, de ene pass, actie, goal nog mooier dan de andere. Hier een aantal goals omschreven, het zijn er zoveel ๐Ÿ˜ŠJesse maakte een mooie kopgoal vanuit de corner, Thomas omspeelde de keeper, Mees maakte een solo van achteruit.

Ondanks dat de regen met bakken uit de hemel kwam stonden de ouders te genieten langs de kant, wat hadden de mannetjes en vrouw er een plezier in. Daar waar de tegenstander de koppies lieten hangen na een aantal tegengoals en door de hoeveelheid regen het niet beter werd daar werd SV juist beter.

De doelpuntenmakers waren:
Thomas 3x
Xavi 1x
Jesse 5x
Gino 4x
Mees 1x

SV heeft nu 3 uitwedstrijden gespeeld, wat opvalt is dat de coaches bij alle thuisspelende ploegen ook de spelbegeleiders zijn, dus Bram en Thomas, goed de regels lezen voor aanstaande zaterdag ๐Ÿ˜‰ als we thuis tegen DSO spelen om 08.30 uur.

NSVV JO17-1 - SV Nootdorp JO17-1
7e Divisie - C