Winst op angstgegner Forum Sport

Hoofdklasse 02

19 september 2020 9:45

Opstelling Nootdorp JO10-1

Zaterdag moest de JO10-1 spelen bij en tegen hun angstgegner: Forum Sport.

Bram en Thomas konden helaas niet bij de wedstrijd aanwezig zijn omdat zij zelf moesten spelen. Stephan en Ricardo (de vaders van Gino en Xavi) namen de honeurs waar.

Wat was het een leuke wedstrijd om naar te kijken. Nootdorp was de betere ploeg, verdedigde als team heel goed en met zo’n goede keepster in de goal is het lekker voetballen, wat een mooie reddingen. In balbezit met zijn allen naar voren met leuke combinaties. Halverwege stonden we wat geflatteerd met 2-1 achter na heel lang met 0-1 te hebben voorgestaan.

De mouwen werden opgestroopt en uiteindelijk een zeer terechte en verdiende 3-6 overwinning.

Lekker bezig team, op naar de volgende wedstrijd tegen en bij Wilhelmus.