Verlies tegen RKAVV

19 september 2020 8:30

Spelbegeleider Raymond

Opstelling

Het was een super spannende pot tegen RKAVV, maar hij was net te lang voor SV. De boys begonnen prima aan de wedstrijd en maakte ook aanspraak op de 1-0. Helaas na enkele mogelijkheden voor SV was het RKAVV die de 0-1 maakte. Nootdorp kwam voor de time-out nog op 1-1, door een mooie actie van Yorick en een pass naar Sebastian die de 1-1 maakte.

Na de time-out was het nog steeds Nootdorp die het betere van het spel had. Eerst nog een schot van Yorick, die knap door de keeper werd tegengehouden. Even later was na snel in dribbelen van Marick die passte op Jesse, die met een snel schot de keeper verrasten. Cem zorgde voor rust nog voor de 3-1.

Na rust vloog het spel lekker op en neer waar eerst RKAVV de 3-2 maakte was het Jesse die de 4-2 maakte. In het laatste kwart ging het helemaal fout tegen RKAVV. We waren nog maar net begonnen en hij lag achter Jayden in het net (4-3). Waar Jayden weer een prima wedstrijd keepte had ook hij minder antwoordt op de aanvallers van RKAVV. We kwamen nog een keer goed weg bij een kans van RKAVV, waarna Sebastian met een fantastische volley vanaf 20m de 5-3 binnen schoot. Helaas was het daarna alleen RKAVV dat nog doelpunten maakte, maar liefst 5, en de achterstand ombogen naar een voorsprong 5-8. Heel erg jammer voor de boys dat we weer in een korte tijd teveel doelpunten tegen krijgen. Hopelijk krijgen we dat eruit, waardoor we de volgende wedstrijd gaan winnen.