Dorpsderby thuis!

RKDEO JO8-7

10 oktober 2020 8:30

De laatste wedstrijd voor de herfstvakantie moesten onze jongens thuis tegen het altijd lastige en beladen RKDEO ;-). Wat een leuk team om tegen te ballen! Ik zag net al de filmpjes van Jorg in de app verschijnen dus dat helpt ook uitstekend om de ouders toch een beetje een beeld te geven van wat onze boys vanochtend hebben gedaan. Dank daarvoor!

Van vorige week nog als baltovenaar in de spits en dan nu als keeper op goal deed Amir het fantastisch! Zeker na wat aanwijzingen dat ie niet in maar juist voor het goal moest gaan staan hield ie wat belangrijke ballen eruit.

Om niet op iedereen in te zoomen wil ik samen met Jan, Jeroen en Siva aangeven dat we apetrots op jullie als team zijn. Wat zaten er vanochtend weer prachtige aanvallen tussen waarin iedereen betrokken werd in het spel. Zelfs zo mooi dat we elkaar af en toe aankeken van waar gaat dit heen met deze boys.

Wat mij betreft begint alles bij plezier en dat druipt er vanaf bij deze groep knullen. Prachtig om te zien hoe gretig ze zijn in het veld. Ook leuk om te zien was dat de enige dame in het veld (RKDEO) van achteruit regelmatig kwam opstomen en tot soms wel 3 van onze spelers achter zich aan had.

Al met al een hele leuke pot welke we wederom met winst hebben kunnen afsluiten. Voor de komende weken staat er ivm de herfstvakantie niks qua wedstrijden op het programma. Trainingen gaan wel gewoon lekker door. Ik zal jullie op de hoogte houden wanneer de jongens weer mogen aantreden.

Groet Siva en Vin