Oosterheem maatje te groot

5 september 2020 8:30

Spelbegeleider Raymond

Opstelling

Vandaag de eerste competitiewedstrijd thuis tegen Oosterheem. We gingen prima van start en hadden enkele mogelijkheden om de 1-0 te maken. Echter, was het Oosterheem die de score opende in het eerste kwart. Bij 0-2 was er een counter met Kai, maar die wist het net niet te vinden. Even later uit een mooie pass van Jayden liep Marick door op goal en maakte de 1-2. Jammer genoeg ging het in het tweede kwart helemaal fout. Door goed voetbal van Oosterheem en wat foutjes van SV liepen ze uit naar 1-9, waardoor de limonade niet zo lekker smaakte.

Na rust waren de boys weer wakker, en kwamen ze 2x tot score. Één keer via een mooie diepte bal van Kai op Sebastian, die hem prima afwerkte. Daarna was het weer uit een prima pass van Jayden, waaruit Sebastian zijn 2e goal maakte. Stand was niet meer belangrijk 2e helft, maar we moesten wel met een goed gevoel van het veld af. Ze gingen er dan ook vol voor. Af en toe iets over de rand, waardoor onze toparbiter Raymond zijn handen vol had aan deze wedstrijd.

In het laatste kwart konden ze ondank de strijdlust niet meer scoren en was het Oosterheem die nog iets uitliep naar een eindstand van 3-12.

Komende week weer lekker trainen en volgende week gaan we tegen DHC weer voor de winst.