Sv Nootdorp D3 -Hvv D4 0-2

HVV D4

D-pupillen zaterdag, D3, 4e klasse 10

15 april 2015 18:30

Woensdagavond stond in het teken van een inhaalwedstrijd. Na een dag met veel zon en een hoge temperatuur is het in de avond uitstekend voetbalweer.

Dylan Moonen moest helaas afzeggen vanwege andere verplichtingen verder was het team compleet.

Het zou lastig en moeilijk worden om de koploper te verslaan ook al is het in de uitwedstrijd wel gelukt. Voor het team was het een doel niet met te grote cijfers te verliezen, loeren op de counter

en uiteraard het zo lang mogelijk gelijk zien te houden. 0-0 zou ook uitstekend resultaat zijn geweest.

De plaats op het hoofdveld en in de zwarte reserve shirts bezorgde trainer Marko al kopzorgen met zijn bijgeloof Denkende emoticon

Sv Nootdorp voldoet aan de plicht en houd lang stand en krijgt ook halve kansjes. Er word door ieder meer dan honderd procent gegeven maar uit een corner is het toch iemand van Sv die zijn mannetje laat lopen waardoor Hvv een vrije kop kans niet onbenut laat  0-1.

Sv blijft alles geven en Hvv vind het best ze staan voor en dit geeft de mogelijkheid om op gelijke hoogte te komen. Maar net voor rust is een terug speelbal te kort en dat brengt Nigel in de problemen en kan niet voor komen dat het 0-2 word. De ruststand staat op het scorebord en ook al is het 0-2 er is in de eerste helft geknokt voor wat het team waard is.

De tweede helft word aangevangen Sv Nootdorp doet zijn uiterste best en dat gaat lang goed. Er vallen in de tweede helft geen doelpunten, maar de laatste 10 minuten is het aardig billen knijpen langs de kant en is het vooral tegen houden. De pijp is aardig leeg bij diverse spelers maar alle krachten waren goed gebundeld iedereen stond voor elkaar klaar en zo eindigde deze strijd in 0-2.

De complimenten voor het hele team dat zeker van de toeschouwers applaus kreeg voor de inzet die getoond was.

Hieruit kan er moed geput worden om zaterdag weer in een thuiswedstrijd de punten te gaan behouden die nog hard nodig zijn om een mooie eind klassering te krijgen in de competitie.

Succes.