DWO D4 –Sv Nootdorp D3 0-2

DWO D4

D-pupillen zaterdag, D3, 4e klasse 10

24 januari 2015 10:00

Zaterdagochtend glibberend over de weg naar Zoetermeer om s ’morgens om tien uur  de wedstrijd DWO D4 –Sv Nootdorp D3 aan te vangen. Er lag ijsvorming op het kunstgras maar dat deerde niemand van de D3 van Sv Nootdorp. De wedstrijd begint met wat aanpassingen. Nigel die geblesseerd is word vervangen door Rj en er zijn een paar afwezig want die zijn naar de opendagen van de middelbare scholen verder geen makke in het team.

DWO trapt af en neemt het initiatief.  Waar Sv Nootdorp zoekende is de eerste tien minuten gaat het daarna gelijk op en tegen het einde van de eerste helft heeft Sv Nootdorp de overhand en zijn de beste kansen voor Nootdorp  maar de ruststand is 0-0. Sv Nootdorp D3 is de tweede helft met meer vertrouwen begonnen, het kreeg te horen van de leiders dat DWO kapot zat omdat de eerste helft veel heen en weer gestreden was. Toch was Sv Nootdorp D3 niet heel scherp in de afronding en daardoor scoorde het nog niet. DWO kwam net als de eerste helft een aantal keer gevaarlijk door maar de verdediging en Keeper Rj stonden als een huis. Ergens halverwege de tweede helft is het Sem die wel of niet met een bal van zijn voet een doelpunt zou hebben gemaakt, er was verwarring maar Tim was daar niet mee bezig en deed wat hij moest doen, afronden 0-1 want de scheids had niet gevloten en de bal was in het spel gebleven.

Met deze stand krijgt het team loon naar werken en kan het team te vrede zijn. DWO gaat op zoek naar de gelijkmaker en door het goede storen op het middenveld en goed werk van de verdediging blijft

Sv Nootdorp de nul houden deze wedstrijd  waar vijf minuten voor tijd Nick na veel van zijn kansen toch een doelpunt mee pikt en de stand veiliger maakt 0-2. DWO maakt nog een panieks wissel maar Sv Nootdorp speelt de wedstrijd goed uit en mag drie punten op de ranglijst toevoegen.

Voor de supporters was het 2 x 30 min genieten en die hebben niets van de kou gemerkt die hebben een spannende wedstrijd met veel strijd gezien en zeker van genoten.

Gefeliciteerd en volgende week spelen we Thuis tegen de koploper Hvv zij zullen strijd gaan leveren omdat wij daar de punten hebben weg gesnoept na ook een zinderende wedstrijd.

Groet en tot volgende week