Verslag oefenwedstrijden JO10 Selectie

DWO JO10-2

22 augustus 2020 11:00

De JO10 selectie hebben hun eerste (oefen)wedstrijden van het nieuwe seizoen gespeeld. Waar woensdag de eerste zware training was afgewerkt onderleiding van Thomas, stond vandaag ‘s Gravenzande en DWO op het programma voor team a en b. Het was qua spelers nog wat krap, waardoor er enkele kids een dubbele wedstrijd moesten spelen, maar dat vonden ze echt niet erg.

Beide wedstrijden waren superleuk om naar te kijken, doordat de tegenstanders goed gewaagt waren aan de twee JO10 teams van SV Nootdorp. Waar het bij de eerste wedstrijd
‘s Gravenzande was die er met de winst vandoor ging, was het SV Nootdorp die bij de tweede wedstrijd tegen DWO aan het langste eind trok.

Eerste wedstrijd: de eerste helft was Nootdorp het betere team, maar het vloog lekker op en neer. Nootdorp stond in het eerste gedeelte van de wedstrijd voor. Gedurende de wedstrijd kwam ‘s Gravenzande steeds beter in de wedstrijd, waardoor ze de opgelopen achterstand ombogen in een voorsprong in de tweede helft. Nootdorp zetten nog wel aan in het laatste kwart, maar kreeg de bal er niet meer in. ‘s Gravenzande won met 4-6.

Spelers: Shur, Mees, Cem, Gino, Sebastian, Thomas, Kyan.

Tweede wedstrijd: dit was een knotsgekke wedstrijd met wel 18 doelpunten.

Nootdorp kwam snel op voorsprong, maar daarna deed DWO snel wat terug en kwamen we na de 1-1 ook nog op achterstand (1-2). Dat gaf de boys het signaal dat het gas er op moest tegen DWO. Nadat Nootdorp weer op voorsprong kwam (3-2), hebben ze de rest van de wedstrijd niet meer achtergestaan. Telkens als DWO weer even terugkwam en gelijk maakte,  scoorde Nootdorp weer snel 1 of 2 goals. In het laatste kwart kwam DWO nog 1x terug tot 8-8. Echter, Nootdorp bleef scherp voor de goal en scoorde ook daarna nog 2x, waardoor de eind uitslag 10-8 is geworden.

Spelers: Shur, Kai 1x, Nick 3x, Mees, Yorick 2x, Cem 2x, Jesse 2x.

Komende week weer lekker trainen met een steeds completere selectie, doordat de laatste kids dan ook terugkomen van vakantie.