Svc ‘08 D2 - Sv Nootdorp D3 0 - 3

SVC'08 D2

D-pupillen zaterdag, D3, 4e klasse 10

13 december 2014 9:45

Na een week vol regen, wind, storm en andere ellende is het op zaterdagmorgen rustig weer en kan er op kunstgras gevoetbald worden. Sv Nootdorp heeft twee afmeldingen Lisanne was verhinderd en Tim was ziek, maar gelukkig was Sven bereid om team D3 te helpen.
Sv Nootdorp start de wedstrijd die vandaag om 09:45 begon en gelijk gaan ze er tegenaan. Het team was nog een beetje ziek van vorige week, maar de koppies toonde vertrouwen en dat was te merken. Nick kreeg al vlot een kans, maar vond het denk te snel om zijn team op voorsprong te zetten. Collin had bij de eerste corner ook nog geen geluk en kopte de bal op de paal. De toon was gezet de tegenstander onder.

Druk zetten en gaan voor de overwinning. Sem die vandaag een uitstekende bal controle had zet het team op 0-1 en brak daarmee de ban. Er viel bij ieder een last van de schouders en niet alleen op het veld ook langs de lijn werd een vreugde dansje gedaan.

Er werd hard gewerkt en goed geconcentreerd gespeeld door het hele team en dat leverde nog meer kansen op. Leonhardo had de 0-2 op zijn schoen maar deze verschrikkelijke pegel werd met alle gevaar gepareerd. En niet veel later een bijna zelfde situatie die net werd over geknald door Leonhardo die weer lekker in de wedstrijd zat. Doordat het team hard werkt en het goed doen is het een leuke eerste helft om naar te kijken en de kansen zijn voor ons. De  verdediging stond ook als een huis want keeper Nigel heeft niet veel te doen gehad vandaag.
Nick maakt op ruim twintig minuten spelen door goed spel wel de 0-2 en niet veel later ook een goed voetballende Joey de 0-3. Net voor Rust krijgt Sem nog een grote kans maar de rust stand is en blijft 0-3.

De tweede helft is het team van de tegenstander een beetje omgezet en Nootdorp voetbalde wat rommelig. Het team bleef hard werken de tegenstanders hadden overtredingen nodig om Nootdorp af te stoppen  en er waren diverse spelers die in de tweede helft nog wat kansen hadden en er waren diverse afstand schoten die niet het doel troffen.
Aan het einde was het voor enkele tegenstanders zwaar en werden de overtredingen hard maar de scheids hield het gelukkig gauw voor gezien.
Het team heeft een zeer goede wedstrijd gespeeld en enkele spelers vallen nu goed in hun rol voor het elftal en nemen dan de andere mee in het spel, dat siert ieder lid van het team  en daardoor kan het alleen maar mooier worden.
Het is nu genieten en op naar de volgende wedstrijd.

Succes