Sv Nootdorp D3 – Wilhelmus D4 0-1

Wilhelmus D4

D-pupillen zaterdag, D3, 4e klasse 10

6 december 2014 11:00

Na een week van kou met zieken en blessures is het deze zaterdag prachtig weer met een aangename voetbal temperatuur. Het was afgelopen week een week met een bittere smaak  vorig weekend heeft de D3 van Sv een oefenwedstrijd gespeeld en deze ging verloren. Omdat het team hun draai nog niet kan vinden in de competitie moest er wat veranderen en de koppies werden bij elkaar gestoken. De trainer had zijn woordje en de spelers mochten ook wat zeggen. Na dit gesprek is er door ieder die er was hard en goed getraind en het meest positieve er uit gehaald.

Zaterdagmorgen  liep een vreemd Figuur op het sportpark van Sv Nootdorp. Aan de schoenen konden we van veraf zien dat het de jarige Trainer/leider was van de D3 van Sv Nootdorp. Na een hoop gelachen te hebben werden de sporttassen gepakt en gaat het team over tot de orde van de dag, de wedstrijd waar de ommekeer zou moeten komen. De voorbereiding was goed en de wedstrijd kon beginnen. Omdat de tegenstander in dezelfde kleur samenstelling speelt spelen de jongens en dame vandaag in het wit. Er word gelijk goed druk gezet op de tegenstander en net als vorige week heeft Sv de overhand en het meeste bal bezit. We hebben de kansen om op voorsprong te komen maar deze blijft uit. De tegenstander deed het ook niet en de enkele kansen die ze hadden werden gepareerd en/of de paal stond in de weg daardoor was de ruststand 0-0 De tweede helft word weer goed aan gevangen en er word goed afgejaagd er is lang geen vuiltje aan de lucht, buiten het feit dat Sv Nootdorp D3 telkens niet weet te scoren. Er is een slap momentje in de wedstrijd en Wilhelmus wist er van te profiteren en bracht de stand op 0-1. Daarna breek er even een rommelig fase aan en word herpakt met een slotoffensief.  Maar het is wederom dat de bal er niet in gaat en dat we heel zuur weer met lege handen staan. Er is door iedereen vandaag gebikkeld en gebeuld voor de overwinning maar helaas, trots kan het team zijn hoe ze zich uit het dal proberen te knokken . En het is te hopen dat ze doorgaan met de weg die ze met z’n alle zijn ingeslagen en dan komen de resultaten ook wel weer. Maar helaas qua resultaat zijn er velen in mineur en ook de trainer die niet alleen voor het team maar ook drie punten voor zijn verjaardag had gewild. Maar kop op en volgende week word het weer beter.   succes.