Graaf Willem vac D4 - Sv Nootdorp D3 1-1

Gr.WII VAC D4

D-pupillen zaterdag, D3, 4e klasse 10

22 november 2014 10:00

Na dat het vorige week afgekeurd was moest het vandaag gaan gebeuren de D3 van Sv Nootdorp heeft punten nodig. Na de bekerpoule is de D3 van Sv slecht begonnen aan de competitie. Vandaag stond ook weer in het teken van een terugkeer van Duncan. Duncan heeft van de chirurg tot ieders verrassing groen ligt gekregen om weer te gaan voetballen.
Buiten het feit dat we compleet zijn waren er een paar niet geheel fit maar dat konden de leiders ruim opvangen.

De wedstrijd begint boeiend. Beide teams willen niet wijken voor elkaar. Door een laag hangend zonnetje kan een hoge bal doel treffen maar Nigel stond een puike partij te keepen als vanouds. Doordat het team wel compact speelde brak de tegenstander wel vaker door als dat wij door konden breken.

De tegenstander was niet bang om het duel aan te gaan en soms werd Sv Nootdorp daardoor een beetje overrompeld. Toch blijft Sv Nootdorp D3 het proberen en uit een goed genomen vrije  trap van Tyler die langs de lijn Luca diep stuurde en die gaf hem door aan SPEEDY Nick en bracht zijn team op 0-1. Met deze mooie stand gaan we de rust in.

In de tweede helft blijft het gelijk opgaan waar de tegenstander Graaf W vac toch weer scherp voor Nigel komt maar net als de eerste helft goed zijn werk doet en waarvoor hij op doel staat. Ook in deze helft komt de verslapping en Graaf w vac heeft dat door en weet op een gegeven moment toch alles en iedereen te passeren 1-1.

De koppies gaan ff hangen en er word even gemopperd toch weten er een aantal de boel op te peppen en het laatste kwartier word het spannend. In welk doel gaat er nog een vallen het kon aan beide kanten maar met een gelijkspel gaat Sv Nootdorp omhoog  het eerste puntje is binnen in de derde wedstrijd.

De toeschouwers zijn trots op wat het team heeft gepresteerd  want na de wedstrijd werden nog diverse acties en reddingen besproken. Dus complimenten voor het team. 29 november is het team vrij en 6 December staat de zware wedstrijd tegen Wilhelmus D4 op het programma.

Succes.