Sv Nootdorp D3 – Rkdeo D5 2-6

RKDEO D5

D-pupillen zaterdag, D3, 4e klasse 10

8 november 2014 11:00

Het is weer zonnig met een aangename temperatuur en een guur briesje. Het is zaterdagochtend match Day en Nootdorp D3 vangt aan. Er komt een vervelend dingetje naar boven Joey moet melden dat hij niet kan voetballen (rugklachten). Maar goed, Rkdeo trapt als bezoekende club af en Sv Nootdorp start weer slap. Het is iets waar het team toch moeite mee heeft en er werd gekeken en gemopperd naar elkaar. Dit is een puntje wat erg zonde is terwijl het bij de trainingen eraf spat, de combinaties, het vrij spelen en het afronden.
Er waren vandaag velen die hun niveau niet haalde de eerste helft  en dat werd door Rkdeo afgestraft met een ruststand van 0-4.
De telleurstelling is op ieders gezicht af te lezen ook als het team de kleedkamer weer uit komt.
De tweede helft begint en Rkdeo dringt weer aan en maakt uit de eerste kans gelijk de 0-5. Er komt venijn in het spel van Sv Nootdorp en ze geven beter partij dan in de eerste helft en eindelijk komen ze bij het doel van de tegenstander maar treffers vallen er nog niet. Na een aantal aanvallen op het doel van Rkdeo is het Sem die toch een treffer binnen tikt 1-5 en even later invaller Semmy die de keeper omspeelde en de stand op 2-5 brengt. Er word weer gestreden en toch wist Sv Nootdorp niet te voorkomen dat de 2-6 viel.
Deze stand bleef tot het einde en we hebben helaas  terecht verloren. Als we vanaf het begin scherp waren geweest dan was het een hele andere wedstrijd. Waar we de vorige keer de slimste waren en met 5-2 wonnen staan we nu met lege handen.
We gaan voor het positieve en er als team tegenaan in de volgende wedstrijd. We gaan 3 punten pakken en klimmen dan weer op de ranglijst.
Succes.