Dank je wel Pietro!

7 juni 2022 14:45

Op zaterdag 4 juni floot Pietro van Loenen zijn laatste wedstrijd bij sv Nootdorp.
Een lastige laatste wedstrijd namelijk de kampioenswedstrijd van ons 4e elftal.
Na 22 jaar diversen wedstrijden te hebben gefloten voor de jeugd en senioren bij sv Nootdorp is hij nu dan echt gestopt.

Dit seizoen heeft Pietro 29 wedstrijden gefloten en dat zijn er meer dan wat een gemiddeld team aan beker en competitie wedstrijden speelt in 1 seizoen. Om niet te eindigen als ome jaap, die niet verder loopt dan de meters binnen de middencirkel, heeft Pietro aangegeven er nu dan ook echt een punt achter te zetten.
Wij bedanken Pietro voor al die jaren en hopen hem uiteraard nog eens tegen te komen op de club.

Namens alle leden, jeugdspelers, senioren, ouders, kaderleden, scheidsrechterscommissie, wedstrijd secretariaat en uiteraard het bestuur dank je wel.

webmail.voetbalassist.nl.jpeg