SV Nootdorp JO16-1 Kampioen

23 mei 2022 22:15

Afgelopen zaterdag is SV Nootdorp JO16-1 kampioen geworden in de Hoofdklasse C. Hiermee werd ook promotie naar Divisie 6 voor de JO16-1 van komend seizoen veilig gesteld.

In de laatste wedstrijd uit tegen virtueel koploper VV Hillegersberg moest worden gewonnen om de titel veilig te stellen. In alle andere gevallen zou VV Hillegersberg de week erna de titel kunnen pakken.

In een bloedstollende wedstrijd werd het 0-2 voor onze JO16-1 en daarmee werd het groot feest op de velden bij Hillegersberg.

Gefeliciteerd jongens en trainers Jeroen Struijs en Lyall van den Bosch met deze top prestatie!

20220521SVNootdorpJO16-1Kampioen.JPG