In memoriam Ronald Luscuere

20 april 2022 0:00

Helaas ontvingen wij afgelopen weekend het verdrietige nieuws dat Ronald Luscuere is overleden aan de gevolgen van de ziekte die zich een jaar of 2 geleden bij hem openbaarde.
Vanaf 2018 tot 2021 is Ronald, samen met Gerard Stege, hoofdtrainer geweest van de JO19 en ook van ons onder 23 team. Samen met Gerard vormde hij een duo die onze jeugd een flinke stap verder heeft geholpen, niet alleen op voetbaltechnisch gebied maar ook in de stappen die jeugdspelers maken om naar de senioren over te gaan en om volwassen in het leven te staan. Na afloop van menig wedstrijd zaten ze met de spelers nog na te praten in de kantine, natuurlijk onder het genot van een hapje en een drankje en we zijn hem dankbaar voor de manier waarop hij aanwezig was bij onze voetbalclub.

We wensen zijn vrouw Yvonne  en kinderen Juliette,  Guy en Celine  samen met de naaste familie en vrienden heel veel sterkte toe om dit grote verdriet met elkaar te dragen.

Hierbij de link naar het condoleance register:

FotoRonaldLuscuere.JPGRonaldLusucere.JPG