NIeuwe vrijwilligers coördinatoren: Merel en Marieke

25 oktober 2021 20:00

Een vereniging kan niet draaien zonder vrijwilligers en zo ook SV Nootdorp niet.
De patatjes die worden gebakken in de kantine, de velden die er weer training – en speelklaar bij liggen voor onze voetballers, de activiteiten die weer georganiseerd mogen gaan worden.....
Het kan allemaal niet zonder vrijwilligers.

Om dit goed te organiseren en te zorgen voor voldoende vrijwilligers hebben wij Merel Eilander en Marieke van Winden bereid gevonden deze coördinerende vrijwilligers taak op zich te nemen.

Ze zullen hiervoor de komende tijd een plan van aanpak maken en het komende jaar ouders en leden benaderen om zich vrijwillig in te zetten voor de vereniging.

Meehelpen?

Hierbij kunnen zij ook nog extra hulp gebruiken. Dus mocht je je samen met Merel en Marieke willen inzetten om een breed en warm netwerk van vrijwilligers voor SV Nootdorp op te zetten meld je dan middels mail adres [email protected] aan.

Ook als je het leuk lijkt om hier een stage opdracht van te maken kun je je bij de vrijwilligers coördinatoren aanmelden.

We wensen Merel en Marieke veel succes met hun nieuwe rol!