Compensatie contributie Senioren

2 april 2021 16:45

SV Nootdorp is net als alle andere verenigingen flink getroffen door de maatregelen vanuit de overheid om de verspreiding van Corona tegen te gaan.

Nu het seizoen er voor 75% opzit heeft het bestuur een redelijk inzicht in de financiƫle gevolgen voor de club.

Daar waar we aan het begin van de lockdown nog in het ongewisse waren wat er allemaal op ons af zou komen hebben we nu meer duidelijkheid. Onze club heeft zoveel als mogelijk ingezet op de door de overheid aangekondigde steunmaatregelen en heeft steun van de technische staf, zowel jeugd als senioren, mogen ontvangen, doordat onze trainers deels afgezien hebben van de hen toekomende vergoedingen.

Daarnaast heeft de gemeente Pijnacker-Nootdorp korting gegeven op de huur van onze velden. Wanneer het bestuur alle plussen en minnen op een rijtje zet blijkt dat het mogelijk is om iets (terug) te doen naar de leden die niet of nauwelijks hebben kunnen voetballen en/of trainen in het seizoen 2020-2021.

Gelukkig hebben onze jeugdleden wel kunnen trainen en voetballen, zodat wij hen geen compensatie aan zullen bieden. Al beseffen we ons dat dit seizoen ook voor de jeugdleden heel anders is geweest dan normaal. De senioren veld- en zaalvoetbal leden zijn echter zwaarder getroffen.

Het bestuur heeft besloten om de seniorenleden veld- en zaalvoetbal, alsmede de zaalvoetbal recreanten een eenmalige korting op de contributie voor het aankomend seizoen (2021-2022) aan te bieden van € 100. Deze korting is eenmalig.

Voor de leden die dubbel spelen (zowel veld- als zaalvoetbal geldt dat de korting van € 150 zal worden gegeven)

Het bovenstaande geldt alleen voor de leden die de contributie voor seizoen 2020-2021 tijdig hebben voldaan. De leden die hun contributie 2020-2021 nog niet (volledig) hebben voldaan geven wij de gelegenheid tot 1-5-2021 om hun contributie alsnog te voldoen. Leden die hun contributie niet hebben voldaan op 1-5-2021 komen dus niet in aanmerking voor de genoemde korting van € 100 of € 150, daarnaast zullen we in mei 2021 de contributieachterstand alsnog invorderen.

In die gevallen waar we de contributie niet kunnen vorderen geven we dit uit handen aan een incasso bureau.

Tevens volgt bij het niet betalen van de contributie van dit seizoen (2020-2021) een blokkade in Sportlink, waarvan het gevolg is dat men in het nieuwe seizoen niet meer mee kan meespelen in wedstrijden dan wel kan trainen bij een eventuele andere vereniging.

Wij hopen jullie hiermee passend tegemoet te komen en we gaan er van uit dat we elkaar weer snel mogen treffen op ons prachtige sportpark in het nieuwe seizoen!

Met vriendelijke groeten,

SV Nootdorp