Kom in actie voor een nieuw scorebord!

4 maart 2021 21:15

Zoals jullie inmiddels weten komt de startdatum dat we ons hoofdveld gaan verbouwen tot een prachtig nieuwe arena steeds dichterbij en herinner ik me alle momenten dat ik ruzie had met de afstandsbediening van het scorebord.

Behalve dat het bord zijn beste tijd heeft gehad heeft de techniek niet stil gestaan en hoe mooi zou het zijn als het nieuwe hoofdveld straks een kers op de taart krijgt in de vorm van een bloedje mooi en cool scorebord.

Natuurlijk leidt dit verhaal weer van een klaagzang over het gebrek aan de benodigde financiële middelen tot een verzoek om geld in te zamelen en hoe fijn en makkelijk zou het zijn als er gelijk een ondernemer opstaat die het scorebord graag wil claimen met zijn naam erboven!

Ik ben echter wel eens benieuwd of wij het samen als kleine, grote, jonge en oude clubleden kunnen winnen van die ene ondernemer die het scorebord wil schenken en we gezamenlijk in deze gekke tijden tot ludieke en gezellige acties kunnen komen om het bord als een grote familie bij elkaar te verdienen.

Terwijl alle lokale ondernemers nu in paniek raken en hun benen willen breken om het bord eigen te kunnen maken doe ik hierbij een oproep om als de sodemieter leuke sponsoracties aan te dragen en we snel kunnen starten met leuke evenementen binnen de club.

Als je een leuke creatieve en vooral gezellige suggestie hebt dan ontvang ik hem graag liever vandaag dan morgen om hem samen met jou tot leven te brengen en negeer ik de mannen en vrouwen van het grote geld nog even.

Het weer werkt mee voor leuke buitenacties dus mail me… bel me… of klop op m’n voordeur (maar niet 's-nachts)!

Kom op met die voorstellen vriendjes.. mails kunnen naar [email protected] !!!!

Groetjes,
Eddy