Update Covid-19 werkgroep

27 januari 2021 15:30

Vorige week zijn de contacten gelegd met het Clusterteam van de GGD Haaglanden, waardoor we proactief geïnformeerd zullen worden wanneer er uit het bron- en contactonderzoek blijkt dat meerdere leden van sv Nootdorp gediagnosticeerd zijn met Covid-19.

We zullen hierbij niet de namen ontvangen, maar wel de leeftijdscategorie. Hierdoor kunnen we sneller en adequater inspelen op de ontstane situatie en ervoor zorgen dat zoveel mogelijk jeugdleden op een veilige manier kunnen blijven sporten.

Sinds deze week is Tamara Rob namens De Activiteiten Commissie (DAC) aangesloten bij de Covid-19 werkgroep. We willen, aangezien er tot eind maart sterk wordt afgeraden om te reizen en hierdoor de wintersportvakanties komen te vervallen, tijdens de Voorjaarsvakantie voetbalactiviteit(en) organiseren.

Deze week zal via de leiders de animo hiervoor geïnventariseerd worden, naast de vraag welke ouders het leuk vinden om hierbij een dagdeel te helpen.

Mocht je het leuk vinden om hierbij aan te sluiten, kan je een mailtje sturen naar [email protected].

Het huidige beleid voor sv Nootdorp kan je altijd vinden op https://www.svnootdorp.nl/covid-19/

Lees meer over:
covid-19